AHKEJ

JULLOOOOV WOHOO

Asså jag är inte sådär jätteglad? Vill inte lämna alla kompisar :( Bläsh! Aja, det ska ju bli nice i USA. Åker till arlanda imorn typ vid 7 eller nåt, och jag har inte ens börjat packa? Haha braaa :D Nej men det är inte så mycket så det är chill! Fast Fanny är sjuk :o Knas. Ajjaaaa. Får sitta långt ifrån henne på plan1! :)

Idag efter skolan tog jag bussen hem, träffa mina kompisar <3<3<3 Så vi gick hem till Agnes och dega där i flera timmar, asnajs! Sen åkte jag och mamma till centrum, skulle byta ut boken jag fick av m&m till en annan. Blev två pocketböcker! ;) Najs... Nja, för morfar typ slog Marcus :( DUm!! Men sen försvann dom så då va jag med Marcus och Pelle ett bra jävla tag! Vi kolla typ underkläder till mig som jag ska få i julklapp av marcus :D och "hängde." coolt va? Vad fan ska han få då? :O No idea! Men ska plocka fram klEdEr nu.. Puss


Schteek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0