ANDRA ADVENT!

Tror jag? Haha.. Iiiiih snart är det jul. Hur jävla najs är inte det?! ;o Shit vad jag ska shoppa.. ;) Vakna vid 11 när mamma kom in och sa att dom började ätå. Så då gick jag ner och åt lite frulle.. Kul, tills mamma ska dra den där jävla " dom här byxorna har Amanda gjort " Asså jag får sååånt jääääävla damp på henne, hon säger det varje gång vi har folk här och jag har på mig dom?! Dom bah , kbry. ÅÅÅÅÅÅH sluta med det Cathrin förihelvete! Aja, hon lär sig aldrig..

Händer idag då? Jag ska typ läsa och plugga lite. Försöka mig på hemprovet? Kul!! Nej inte alls!!!! Det är typ brutalt man bah K då vet jag. :) Bloggar sen, det är..... Dag 13 - Den här veckan? :d Öh jaha, det blir ju , lätt?

HAAHAHAHAHAHAHA eSgiBoO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0