ASSÅ JAG BLIR SÅ ARG

ÅH!!!
En sak som jag stör mig på väldigt mycket, det är att min ena högtalare glappar. Det är skiiiitstörande, jag vill bara ta den och slänga den genom fönstret. Vilket jag självklart inte gör, för då går fönstret sönder! Men ändå. Gaah! Så nyss tänkte jag att jag skulle ta reda på felet. Och felet det är ju att sladden sitter asglappt i basen under skrivbordet. Så jag sätter mig på golvet under mitt skrivbord och börjar pilla. Då märker jag att om man böjer sladden uppåt lixom, då funkar den. Så jag får en snilleblixt! Går ner till tvättstugan och tar pappas favorit. Silvertejpen. Tänkte att jag kunde tejpa fast sladden så den satt! Men då, ja då går ju sjääälvklart själva "udden" på sladden sönder. I, notera I hålet där man stoppar in. Ah det va ju kul. Men jag tänker att den antagligen borde gå att få den att funka om jag bara får ihop den med den andra biten, som sitter kvar på sladden. Så jag trycker in den, med lite våld ja. Men då, ja då. Då går den oxå sönder.

Jag förstår er om ni inte orkar läsa allt. Men för Guds skull gör det! Så ni inte göra samma misstag

Kommentarer
Postat av: FrukostMannen

"udden" är den gjord av ett par koppartrådar?

2010-12-03 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0