BRATZ

Godmorgon alla fans!

Hur äre med er? Här ere bra tack, vi sitter och kollar på BRATZ nu haha.. Lol! Har saknat Sasha, Cloe, Jade och Jasmine (?) Typ nåt sånt.. Är inte så insatt (: Idag ska vi typ dega... Som vanligt på söndagar! Men vi har inget gott hemma. :( Knaas! Sen ska vi fråga om Saga får sova här, vilket jag inte tror att hon kommer få eftersom vi försov oss sist.. Men jag va ju ändå sjuk :o MEN nu är mamma o pappa hemma, om vi sover hos mig. Så det finns ju ingen chans att vi kommer göra det?

AAah jag känner att jag inte har nåt att skriva om?! Vad ska jag skriva om..? -.- Ni kommenterar ju som en hög med bajs. Exakt - inget. Knas? Mjaa.. AJA ska kolla lite TV nu hehehehe.. Ni kanske kan få ett inlägg med lite bilder eller så? Har ju inget att säga :P Mihi

Kyss1

Kommentarer
Postat av: Ida

cool bild amanda! snygg som vanligt..

2010-12-19 @ 14:14:31
URL: http://idapaulinamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0