CHACHA BLOGGEN

Nu är jag vaken!

Klockan är typ kvart i 9. Det är sjukt att vi är uppe så tidigt? Men klockan är snart tre för mig x) Så! Hehe.. Har ätit frukost nyss. När jag äntligen fick smaka min älskade youghurt, så vare inte som jag hade tänkt mig!! Uäk. Först när jag öppnar den ser det ut som typ Creme Fraiche (?) Sen bah aha, så blandar jag runt, sen helt plötsligt kommer de massa röd kleet! Så då har det legat jordgubbssylt på botten typ, fresh.. Nej usch smaka skit!

Btw, man sover fett bra i USA. Även fast man kan slänga deras täcken åt helvete... Men sängarna är sköna :o Idag ska vi till en mall eller outlet. Så idag ska vi shoppa hela dan. Mattias ska inte med sa han, haha! Aja ska spela lite pingpong med Carro nu..? :D tjo


Erik skicka lite bilder från hans mobil igår.. Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0