DAG 11 - MINA SYSKON

Mitt syskon*

Ja, mitt syskon.. Är min storebror, Rasmus. Han är 94a och då alltså två år äldre än mig. Han kan vara jävligt omogen ena sekunden, andra sitter han och snackar skattehöjningen (?!) haha lol tror att jag kan vuxensnack... TILLBAKA TILL ÄMNET! aa sitter han och snackar om det med mina föräldrars kompisar. Så det är lixom mer som att de kommer hit för att umgås HATAR ORDET, med honom! Haha. Sen kan han oxå helt plötsligt skrika typ, "aj vafan gör du amanda?!?!?" när jag sitter på mitt rum och han på hans. Alltså, för att få mamma och pappa att dampa på mig. Moget? Inte alls

Vi, jag & min bror. Vi har perioder i våra liv. Perioder då är allt är harmoni och kärlek. Perioder där jag kastar mat på honom över köksbordet, vi slåss tills jag lackar ur så mycket att pappa måste hålla i mig. Haha, ja. Så går det när man är envis och försöker ta sin storebror. Inte för att han är så mycket större än mig. Rätt smal. Eller, han är smal. Men lång. Jo jävla tack. Häh, lika lång som daddy. Nej men han är fan schysst asss. Eller, somsagt,
P E R I O D E R

Some people say vi är lika, some does'nt. Det är framförallt dom som känner mig bäst som säger att jag är lik Rasmus. Men inte i utseendet, i sättet. Typ när jag är som mest mongo. Oxå när jag gör fula miner och är typ fuckad har jag oxå fått höra! ;) Och jag säger inte det här för att klanka ner på Razzz, nej det är faktist sant. Fråga Saga? Folk som typ träffar mig för första gången och som känner Rasmus, säger att vi är lika i utseendet.. Ja, jag tycker inte att vi är det. Inte alls :)


tjena snygging........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0