DAG 13 - DEN HÄR VECKAN

Den här veckan har fan vart assoft. Typ pluggat varje dag efter skolan, inga kompisar. I skolan har det inte vart nåt prov (?) Och helgen har vart degig! Men det är najs, man orkar inte va ute varje helg och vara med samma folk varje helg. Variation är fan inte mer än rätt! :D Fast idag, den har vart rääääätt tråkig. Vart inloggad på facebook sen 11 imorse. Fast jag har ju inte direkt suttit här hela tiden. Jag har läst, stickat ( haha åh ) ätit, suttit med mamma, typ sovit, kollat på film.. Ah ni fattar!

En sak, som jag kom på nyss. Det är att när jag har stökigt i mitt rum. Då är det stökigt alltså. Så jag har typ börjat med att städa på fredagarna, vilket är najs? För då sen när jag är klar med det kan jag bara dra ut eller dra hit folk, aa nifattar. Men iaf, det är verkligen såhär. Kommer hem typ halv tre. Sätter mig vid datan ett tag, käkar mellis. Sen typ vid fyra nån gång. Då brukar jag sätta igång att städa. Sätta på hög musik, damsuga, plocka undan kläder och typ sånt. Så är jag klar typ fem. Ah så kommer de kanske hit folk vid sju. Då blir de stökigt som fan. Speciellt om det är Marcus. Elmis ass.. Ah sen orkar jag inte städa på lördagen för då är jag med kompisar eller sover bort hela dan och drar ut på kvällen. På söndagen, aah då är man ju lagom jävla degig. Så då gör man inget, man orkar inte?!
Sen börjar veckan, då tänker jag, då kan jag ju lika gärna vänta tills på fredag! INTE BRA. Så mitt rum är städat i ungefär, två timmar? på en vecka. Härligt de

Like I care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0