DAG 15 - MINA DRÖMMAR

Mina drömmar..? Öh, förut ville jag bli polis. Fatta coolt?! Man får sån jävla respekt. Inte av alla gangsters o så. Men om man bara går runt i centrum med uniform och batong. Då, då har man respekt! sjukt coolt. Men nu vill jag inte det längre, när man har blivit jagad a few times bara för att man har ( inte jag, blivit skjutsad ) trimmad moppe? Man bah lol.. Farfar vill att jag ska bli det, bara för han va. Men det är broppning på det asssssss..

Jag skulle nog vilja åka och gå i skola i USA eller nåt i andra ring. Det skulle vara så jävla nice! Gah, seeen.. Ska jag ha en snygg man, minst tre barn. (vafan man vill ju ha syskon?!) tråkigt med bara ett. Det ska va två killar och en tjej, om det blir tre. För då ska tjejen va den jag kan shoppa med, och fixa håret på. ÅÅÅÅH va mysigt :') hihihi, sen killarna, får my man ta hand om (a) Lol jag drömmeer?! Fast, det är ju meningen med det här inlägget! När jag blir gammal, ska jag va en GILF. Sitta där i underkläder framför brasan och sticka mina jävla sockor! Hahaha... Baka bullar som fan, göra hemgjord jävla saft. DÅ ska jag bo på landet. Det är såååå mysigt! hihi, för då behöver jag ju lixom inte dra ut på kvällarna och träffa kompisar o så? ;) Ni fattar. Då ska jag ta hand om min döende gubbe som ligger där och whinar! :') hihi.. Bli minst 90 bast. Sen kan jag dö. Då ska jag ha en schysst jävla grav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0