DAG 17 – MITT FAVORITMINNE

Öh mitt favoritminne...? Jag har mångamånga härliga jävla minnen! Men jag tar nog, Lökholmen med my honey.

I somras skulle Moas pappa ut till Sandhamn och tävla i nåt segeltävling eller nåt. Då skulle Moa följa med, så hon fråga mig. Vi var på Lökholmen, en ö mittemot sandhamn. På dagarna var vi själva på båten och bara softade medans hennes pappa var ute med en segelbåt och tävla. Vi tog passerbåten som gick en gång i timmen till sandhamn och gick runt där och visade upp våra fula ansikten för alla snygga jävla schteekare! sen när hennes pappa kom hem igen på kvällen med sina polare, åkte vi över dit igen. Jag gjorde bort mig för en randomkille, men det var ju najs för resten av kvällen satt han och hans kompisar med kikare och kolla som fan på oss från båten :')
En 40+are försökte haffa. Men misslyckaades... BLÄÄÄÄÄ.. Aja, det var så sjukt jävla kkul iaf! lätt bästa minnet med dig bestis ♥ Sen uppgradera vi oss från trång förpik till schysst utsikt från flybridge...








Kommentarer
Postat av: LFOWLOWHOWCOW

sv. haha, hur ska man ta det ? ;)

2010-12-13 @ 22:10:28
URL: http://flws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0