EY. DET HADE JAG INTE RÄKNAT MED?

Urn!
Jag måste ha lite hjälp med provet av Tony så det kan jag inte göra nu. Sen får jag damp på honom. Det är inte ens en konstig vinkel på bild 10?! Eller hur inte? :) Oj, bra svenska. :) Så nu fick jag plötsligt mycke tid åt annat!! Hääääähääää :) Ska läsa lite. Sen. Seeen ska jag. Öhm, det vet jag inte. Välja kläder tills imorn? Juste!! Idag när vi va matjour. IGEN. Då kasta timmy mat på mig?! Eller han lixom slängde över allt på sin tallrik på mig. Min tröja jeans och det bah klunsa ner på mina strumpor! Så jävla growse. Bah mm, korvstroganoff med ris ♥

Det är ju det man vill ha på sig? Eller? Kul att gå runt och lukta korv lixom, haha!

Till dig Timmy. Till dig

Kommentarer
Postat av: saga

Fuck timmy jävla ska knas pistol fitta tjena hatarhan

2010-12-02 @ 07:24:25
URL: http://sga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0