FUUUUCK

Allt går verkligen fel för oss! Haha! Ah, sjääälvklart så är inga butiker öppna eftersom det är som deras julafton idag, det suger?! Så vi har bara vart ute och gått och frusit i typ två timmar.. Men nu sitter jag på högsta våningen, igen och är inne på datan! :D Niice! Klockan är 12, så vi sk äta lunch om typ två timmar..

Kommer inte blogga imorn, eller jo när jag kommer fram till Miami. Vi flyger typ 6 på morgonen eller nåt, och det tar 3 timmar... Sen när vi kommer fram till vårt hus lär ju vi va slut.. Trorja? :) Vi ska iaf shoppa som fan där!!! Eftersom jag knappt har shoppat nåt här -.- Bläää. Aja, har inget att skriva? Ellerjo! Idag när vi va ute och gick runt där, då kom det värsta äckelgubben, seriöst, har aldrig mött en vidrigare "varelse!!" fyyyfan, han hade värsta snorslangen som hängde ner ut ur näsan på honom.. Och skrek och höll på. fyfan jag mår illa när jag tänker på det :s UUSCH! Va nästan nära på att ge honom ett av mina snytpapper xd Rasmus fota honom, så ni kan väl kanske få se en bild.. Om jag vågar lägga ut ;s

Hahahahahah så jääävla skön..

Kommentarer
Postat av: s s a n d r a e s s

Ska du till Miami? :O Guud vad fräckt :D

2010-12-25 @ 19:01:24
URL: http://ssandraess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0