GÄSTBLOGG!

Hejhopp!

Detta är Josefina som talar, jag gästbloggar i Mandis blogg medans hon stickar(?) Aja hon är ju som hon är, sköön! Vi gör inget, bara pratar om massa. Jävlar vad vi pratar!

Jag vill se gossip girl men det ärinte här... inte K. Mandis har lärt mig porriga danssteg, jag kan vill inte det. Manda är lite på Cesar... har honom mellan benen just nu...... K! Nej men jag har känt Mandis sen hon var en knallhatt, och ja vad kan jag säga? Kallar henne för porrMandis, men det gör jag pga hennes dans. Hon har ju temperament kan man säga, men hon är snäll mot mig. JÄMT. Det är nog för att jag är så jävla skön! Hon är min lilla lärljunge <3 .... Eller NEJ, hon gör aldrig som jag säger. Men jaja nu ska jag tvinga henne att hitta gossip girl. HEJS!

/Josefina


Ps: nu bröt hon en nagel också... K?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0