GIRLS JUST WANNA HAVE FUN. DET GÄLLER ÄVEN KILLAR

Shoooo, vettefan vad jag höll på med inatt, men jag va fan inte trött asss... :) Inte trött nu heller konstigt nog! :o Det borde man ju vara om man har sovit typ 4 timmar? Okej 5. Häääh, alla har åkt hem nu, najs! Eller det är inte najs. Men det är skönt lixom. Bah tare lugnt. Har städat, eller aa plockat undan i vardagsrummet så det syns inte att vi har vart där :D Nicke hjälpte mig. Schysst va? Eftersom Saga och Ida drog hem. K. Hah nä skoja :D Men ska typ renskriva bildanalyser nu. Och dunka musik. I need it! Tjo. Åh. Såg nu att Nicke lämna sina crispy chittlerzzz här.... (chips) sa ju åt honom att ta med dom!!! ........

Emma du är så snygg. Jag är avis ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0