HAHA HAR TRÅK SÅ..

Lovar du att vara ärlig? Ja men gud ja

Du heter: Amanda Eriksson

Smeknamn: boooo

Låt som när du är ledsen sörjer till: River flows in you ( typ )

Beroende av: Hästar

Vad tror folk om dig: Att jag är brutal, sant iofs

Stämmer det: Men ja?

Vad får du oftast komplimanger för: Haha, öh av tjejer - håret . Killar - typ rompah

Vad säger du för att imponera på någon: Att jag rider

Hur imponerar man på dig: Surprise me ;)

Brukar du skratta för dig själv: Hahahaha ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Gör du prov?

Var bor du: Hemma

Trivs du där: Jorå, funkar

Äger du några converse: Ah

Sprit, cider, vin eller öl: BIRA, nej usch. Men typ cider? Alkoholfri ofc

Är du allergisk mot något: Ne

Hur svarar du i mobilen: Vad?

Antal timmar sömn inatt: 6

Brukar du komma i tid: Har aldrig hänt :P

När mår du bra: När jag är med kompisar

När blev du fotad senast: De va några som smygfota idag på bussen, dom bah, kolla de är Amanda eriksson!!

Hur känner du dig nu: Tom, är hungrig

Vanligaste färg på dina kläder: Grå, svart, öh haha tråkiga färger tiep. Eller, grönt

Vad tycker du om fötter: Haha?

Om du fick spola tillbaka tiden, vilket tillfälle och varför? Typ, sista gången jag träffa Atos. Så jag kunde tagit med mig honom (ärligt) och typ hotat med att ta självmord om Christer avliva honom. Men nu fick ju jag inte veta att han skulle dö. Så.

Hade du en bra kväll igår: Pappa fyllde år :D

Favorit dryck på morgonen: Typ, te? Juice?

Rakar du benen: Nej?!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Kanske, halv tolv. Ne, jo.

Är du blyg: Som fan! ;)

Sysslar du med någon idrott: Ye

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Javene

Har du spytt offentligt: A på en flygplats i Mexico. Helvetes jävla choklad cigaretter. Ska vara riktiga!!! skämt åsido

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Stå i omklädningsrummet hela dan

Är du nöjd med ditt liv: Men de funkar,

Är du bortskämd: Some say I am, but I'm not.

Vad gör du i morgon: Skola, sen typ berganatta (?)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ovechkin!!! haha

Vad väntar du på?: Att klockan ska bli typ kvart i fem

Har du bra vänner och äkta vänskap: Förihelvete. Ja

Vad använder du för schampo: Tresemme

Hur gammal är du: fjorton år och 11 månader, eller, aa om 6 dar
Skulle du kunna vara otrogen?: Ah det är det jag satsar på

Tycker du om någon just nu: Broppning på de assssss . lol

Gröna eller röda äpplen: Röda. Eller a, mitten

Gillar du golf: Ja, jo men det funkar. INTEE

Vilken tid gick du upp idag: Satte klockan på 6. Gick upp 7.20 (y)

Har du sovit i din egen säng inatt: Aa

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Nej, får inte hända

När grät du senast: Längesen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa

Vad ser du till Höger om dig?: Ett fönster med typ blommor och ljusstakar o så.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ne, men vafan bah, tjo jag handlar bara på Kappahl

Har du piercing: Ne

Vill du gifta dig: Ja ffs

Vill du ha barn: Minst 3

Solar du ofta: skulle jag inte påstå..

Är du bra på att laga mat: Dude, Iäm awesome

Är du flygrädd: Hatar att flyga

Hur vig är du: Svin vig. Gr

Är du musikalisk: Grymt

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Calippo

Tror du på ett liv efter döden? Livet är som en cirkel. Själen kommer till en annan kropp.

Tycker du om sushi? NJA. Asså, svårt att svara på den ass
Vad äter du helst när du ser på film: Godis

Har du tandläkarskräck?: Men typ

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Vem fan är morgonmänniska? :s

Vilken ögonfärg har du: TRÄ får jag höra

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ne, kanske

Biter du på naglarna: Usch

Röker du?: HELL NO
Hur ofta tränar/motionerar du: Några gånger i veckan

Senaste låt du hörde: Lämna honom. haha grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0