HEHEHEHE

Tjaaaa! Drog ut och träffa lite folk nu såhär på kvällskvist1! Nice.. SItter och fönar håret just nu, samtidigt som jag snackar med Erik. Han undrar varför jag inte går och lägger mig? Mitt svar är, jag har mkt att packa kvawr (y)
Inte bra.. Ska upp om 5 timmar tjoho!!

JAg kommer nog inte blogga nånting imorn, efettersom jag kommer sitta på ett plan i nio timmar, kul? Nja. Men Carro får väl va rolig med mig! hihi... Ni kan ju kolla bak i arkivet om ni vill? :) Hehehee... Kaaanske bloggar när jag kommer till NY. Men det är tveksamt asss.. :P Aja ska fortsätta föna mitt hår. kommer ta år.. Hare så kul i sverige.. Alla förutom Albert förstås!

aaaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0