HOME LALALALALA

Hey! Najs dag idag typ? :) Hade knappt nån NO, eller vi gjorde fallskärmar som vi ska fortsätta på nästa gång! :) Jag är med Sebbe, det lär ju gå... Bra. Ähm. Men när vi sluta va jag tvungen att sitta kvar och göra matteprovet, tillsammans med niorna, kul! :) Tjooo IG. Jag kan inte algebra, det går inte! :( Hahaha så jävla kul, jag blev typ ägd. Kolla, vi ska ha ägg i fallskärmarna och släppa dom från andra våningen, aah då hade Lars ett. Så satt jag och vänta på att niorna skulle komma, när klassen va påväg ut. Då kasta Lars ägget till mig och bah, fångA! Bara att jag trodde att de va en sten x) Men jag tog de och bah, är det ett ägg?! :o Det är ju astungt, så börja jag kasta det upp o luften, sen missa jag, så det åkte rätt ner i bordet. Och tro mig, det va ett ägg XD Haha usch! :D Jag bah tjo jag är klantig har du problem med de?

Sen när jag va klar med de så gick jag ner till skåpen och bah kul att man ska ta bussen själv nu.. Så satt Nicke o vänta! :') Haha gulle. :D Sååå vi gick till ica och köpte pepparkakor och satte oss vid bibblan o vänta på att bussen skulle komma. Maja va med oxå ;d Naajs, sen nu ska jag börja på bokreflektionen, sen åka och klippa mig :( Men Ida brukar va bra på de, det syns knappt när hon har klippt mig :D Aja, nu blir de för långt.. x) Puss


På SO:n :D

Grr, just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0