ICE AGE

Yääah, hemma från skolan nu. Najs

Händerå? Häh så jävla fult att skriva sådär.. Aja själv sitter jag och lyssnar på musik och snackar med Erik på msn. Sweeeeeeeeet ass... Idag i skolan vare fett chill. Först städa vi. Städa = alla springer runt med dom där flaskorna och sprutar äckelmedel på varann. Not so fresh :( Fick skrubba väggarna med teröd oxå! :D Hihi, eller T-röd? ;o Haha javene. Det är inte ens rött? Det är rosa. Sen kollade vi på film, det blev Ice Age! Woho, Sid!

Snart ska jag gå ner till mamma, hon ville snacka om packningen? Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig!! Lol vissa vet inte ens vad jag snackar om ;) Aja ni får veta sen typ. Bloggar senare... Heido

Funtar på om jag ska lägga upp bilder från i helgen..? Ett nytt album? Eller? :)

Kommentarer
Postat av: you know

GÖÖÖÖÖÖÖRE

2010-12-20 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0