JAG SKA LÄRA ER!

Hejsan bloggen... Ähm, inga kommentarer om någonting..

Idag har jag degat degat och degat! :) Knappt ätit nånting.. Men nu sitter jag och äter en sak, som jag har gjort alldeles själv. Det är skit enkelt! Bah att ställa sig och röra ihop det efter skolan. Lite jobb är det allt, men inte mycket. Jag klarar det. (; Har iofs typ mvg i HK men aah, ni lär klara det! :p Ni måste se till att ha sakerna hemma iaf. Speciellt huvudingredienserna, annars går det inte :/ Gott som fan oxå.. aja, det jag snackar om är Kellog's Frosties med mjölk! Mjölk är inte nåt som uppskattas hos mig, men här går det fan ner! Aja, hoppas ni kan dra nytta av mitt tips och sprida det vidare..


Naaw vilken söt bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0