KOM IGEN GRABBAR!!

Hejsan alla där ute, eller nej. Inne. Kom hem från skolan för en kvart sen. Va ashungrig så jag tog en titt i kylskåpet. Där stod det köttfärssås & spagetti. Jag bah dooooog :D :D Så nu är jag fan mätt assssss.. (; På idrotten idag, aah. Då var det basket. Asså det är niorna som har oss så man får välja, så fick jag mitt andrahandsval. Min saknade basket haha! Men hur många tjejer tror ni det va? Jo , det ska jag säga er. En. Vadå könsdiskriminerande?! ;o haha lol... Inte för att jag har nåt problem att va med killar.. Det är ju typ roligare, asså på idrotten! Min lärare sa en sak, haha jag vart typ rädd.. Han bah, Amanda kom. Så kom jag, vänta, haha skriver lixom vår konversation!
- Du har gått på basket?
- Aah..?
- Och du slutade?
- Jaaa?
- Varför Amanda? Jag vet inte hur du tar det här nu, men jag har aldrig sett dig vara så bra på nåt som du är på basket. Du skulle kunna spela på elitnivå!
- Äh, ah, öh hehe..

Haha tror ni jag vart chockad eller? x) Men det där med elitnivå. Njaaaaaa, där tog han i lite va? ;) Aja, ska fan plugga nu. Men jag vill att Erik ska logga in på msn nån jävla time!!!

Haha svettig o söt efter en match... Två tre år sen?

Kommentarer
Postat av: :d

börja igen då?!?!

2010-12-08 @ 00:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0