M DELLA BROR..

Heeei... Har spelat pingis och suttit vid datan hela kvällen, what a life.. Najnaj.. Händer i Sverige då!? Fan man får ju inte veta nåt av er när man är här i Amerika. :( Taskigt. För en gångs skull är inte jag trött när klockan är efter åtta! Haha.. Imorn ska vi typ till Key West och checka stränderna, man bah jaaa..? Det kommer säkert suga, för vädret är ju inte sååå kul hela tiden. Så först sitta i bil i typ två timmar (fyfan) sen ligga och frysa på en playa? Nej förihelvete, iiinte min grej. Absolut inte.

Ajaa... Har inget val märkte jag nyss när jag sa emot. Typ sju arga ansikten bah kolla på mig som att jag va dum i huvet. SORRY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0