NAJS MED SKOLA JUUUH

Hej stalkers! Nej skoja, ni försvinner ju. Sakta men säkert buhuhuhu :(

I skolan idag vare typ najs? Vi gjorde ju ingenting. På NO:n, vi har typ dubbeltimme. Eller först NO sen TK. Då fråga dom typ vad vi ville göra på mentorsdan och så.. Sen sluta vi?! :D Asnajs! Vi ska typ kolla film först sen åka pulka? ._. Jag känner på mig att det kommer bli ett brutaalt krig istället :s Ingen lär ju vilja åka, eftersom nåt retarded eb barn i vår skola (förlåt om det är nån som läseR) som typ dog förra året? x) SÅÅÅ vi måste ha hjälm?!?! W-T-F ?! Dagisfasoner ffs ;( Bullcrap. Ajaa... Sen blev jag utsedd till att ta med filmer?! Lol? Varför alltid jag? ;S

Så det blir mitt fel om alla tycker att den suger.. Knas. Aja, ska typ, dega lite mer. Snacka lite mer med Erik och Zaam.. -.- Haha fail, Erik bakar kladdkaka, men sen när han ska ha i kakao. Hittar han ingen!!! :EGD

Fan dom hade visst.


lol svincool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0