OMG I SUCK

Tjo, förlåt för dålig uppdatering.. Aja igår när vi kom hem till Saga satte jag mig och sticka (lol som vanligt) medans hon satt vid datan.... Gjorde de i typ en halvtimme.. Sen, hehehe somna jag i hennes säng.. Typ klockan 8. Sen vakna jag halv elva och bah öööh oj.. :$ Lite pinsamt. Sen gick vi o la oss igen, eller låg och smsa med några innan. DU ÄR STARK!!!! ♥ Höh, aah sen imorse, så gick alarmet typ halv sju, då tröck jag på snooze... Sååå, vi råka försova oss ja.. ;) båda va ju lagom trötta eftersom vi vakna tyyp halv 10. Så vi gick ner o åt frukost och typ bah, ja skola! <3 MEEN sen märkte jag att jag hade blivit sjuk x) Så vi va hemma från skolan! Haha, vi missa ändå inget så :) Sen nu ör jag hemma och sitter och nyser, snyter mig och snorar xddd Fresh! ÅÅÅÅH jag orkar inte blogga.. Orkar inte den där dag - grejen heller.. Så jag gör de när jag känner för det!!
Ont i huvet harjag oxå.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0