PANCAKES

Yäy nu är jag äntligen klar!! :D :D Känns bra. Det är långtråkigt att steka pannkisar. -.- Men en sak. Som jag älskar. Det är när man trycker ner dom med typ gaffeln eller stekpinnen eller vafan det heter, och man känner hur dom dampar XD Hahahah det är så jävla kul x) Jag börjar typ asgarva varje gång haha! Jaaaaaaaaaa, nu ska ni få se det jag har shoppat. Sen ska jag nog renskriva en av alla mina, typ 10? svenskainlämnningar! ;) Bra där Amanda..

Ma lovely skinnleggings! ♥ 299 :- MQ

Underwears, grrr ;) Gina tricot 3 för 149 :- tror jag?

Jag <3 raggsockor. Börjar tröttna på mina lila.. -.- 59 :- Gina tricot

♥♥♥ Min andra har vart slut alltför länge!!! Haha Espresso House, 79 :- typ

Yäää det va inte så mycket.. Men liite ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0