PHEEEW

Hemm från skolan idag. Varför? För att plugga. Vet det låter asknas. Fick idén från Moa igår. Hon sa det, jag börja asgarva och trodde hon va dum i huvet. Men jag som inte har fattat nånting, och då menar jag verkligen det, tycker att det är rätt lätt! :D Tack tack tack mamma för att du hjälper mig! :) Vi har suttit vid matbordet i tre timmar nu. Okej det går sakta, men jag har skrivit ett A4 papper, på datan, observera det. Det motsvarar ungefär två och en halv sida med penna. Typ, känns det som! Skrivit om tre riktningar inom judendomen.. Kul.. Nu ska jag jämföra dem, likheter och skillnader, ja herrejävlar! Aja, lova mamma att inte blogga, men jag va ju lixom klar med 3a, nu ere bara b, c, d, e, och f kvar... Blä! Sen en till fråga med a, b, c. Ja faaaaan alltså för åttan, bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0