SÄG WALLA?

Nu hade jag tänkt att krypa till kojs.. :) HAHAHAHA skämt åsido skämt åsido! Nej men jag hade faktist tänkt att gå och lägga mig.

Vi har AAASSOFT dag imorn. Börjar 8 (blä) med syyslöjd! :D sen har vi HK i två timmar. Lunchrast i typ en timme, sen svenska. Eller SO. Vi får göra vad vi vill på dom lektionerna eftersom vi har rätt mycket i dom ämnena och vi har samma lärare! ;) Så jävla soft. Sa jag att det va soft? Hähä. Så vi slutar typ 1 imorn?! :D

Gaah sen blire najs på kvällen oxå! Erik och Nicke (?) och nån till kanske ska hit. Men jag vet inte. Det är iaf jag, Ida och Saga. Azzzkul, tack för senast tjejer, det va ähöm, trevligt haha! :D:D Men ska snacka med Nickepaaajk imorn, han med tixen! Hahaha.. Aja, ha en trevlig natt och dröm soett.

Är inte jag jävligt skön?! Nä driver, men, seriöst. Fan vilket peddo som tar på min röv (?) :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0