TACK IDA DU ÄR OXÅ COOL

Och snygg för den delen..

Jag och Saga har hängt inne på mitt rum nu ett bra jävla tag. Och det är sjuukt najs! För vi är så jävla snygga? :o ni ska se bilderna på Saga.. Ahhh så snygg hon är!! Haffhaffhaff.. Nej men då blir det incest, because she is my sistah ♥ Hihi.. :) Nej men vi har fotat massa. Lite crazy vart det ett tag, men dom vart ju typ bäst.. Förutom att skärpan är fucked up? Vi har värsta konstiga objektivet ;o

Mamma kom in för ett tag sen och sa att jag typ måste städa eller vafan de va om Saga skulle sova här.. Mjo, hon hade då läst min blogg. Trodde inte att hon skulle få? Men hon hade typ redan bestämt att hon skulle sova här! x) Tackar inte nej? Men saga vet inte om hon får... :p Skulle typ städa? Aja, hon ska iaf äta middag här. T H A I M A T ♥ Jag dör för thaimat... Nu skrev Herrrrris på facebook.. Hej

Asso kolla!


Jag bah, I wish jag va sådär snygg..? ;ooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0