THE DAY AFTER IGÅR

Hah tjo! Händer? Najs man..

Nej men tja, vakna för typ två timmar sen, har bara degat sen dess.. Snackat telefon med Pelle och Tim ♥
JAG VIIILL INTE !!!!! :'( fyfan Tim, fyfan! :( Du skaaaa tillbaks. I'll force you! Aja, idag vet jag inte vad jag ska göra. Min sista helg att vara ute med kompisar 2010... Haha det där lät brutalt! Nej men det är faktist så, för sen kommer inte jag vara hemma ;) Sorgligt... Buhhuuh, så ikväll ska jag fan inte sitta hemma och dega, nono :o :D Haha har lite planer med en person. Men jag är inte sååå säker på att dom är seriösa hahaha..  ;) Aja, vi får väl se.

Dont forget, use condom

dom kallar mig skev ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0