TJO

Hej!

Ett tag efter mitt inlägg satte jag på mig pappas stövlar och rulla över till Agnes och Hanna! :D Vi chillade feett... Haha? Nej men vi snacka lite o så, sen drog Hannibanni.. (honeyboney^)  lol. Så jag och Agnus tog varsin dator och typ lana i nån timme.. Sen kom vi på att vi ville baka, men skulle duscha först, så jag gled hem igen. Och nu väntar jag på att hon ska äta klart typ? Fast jag sitter iofs bara i underkläder x)

Iiiih nu sa Tim att han tänkte komma till berga! Omg :D*happyface1* Men jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra ikväll..? Snacka om att ta allt som det kommer.. -.- Men jag ska iaf va med Agnes..? Typ.

jag bah, say whaaat? ^o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0