TJOOO

Hejsan alla stalkers... Kom nyss hem från skolan.. :) Lat som jag är orkar jag inte gå upp på mitt rum och sätta mig vid datan där, så jag satte mig vid den feta! :D Naaajs, kan jag fota lite oxå. Det gillar ni va? Eller nej, jag orkar inte.. xd

Idag i skolan vare rätt soft assss.. Vi hade Anne Stigare ( blääää ) sista lektionen, eller ah, vi hade ju aldrig henne. Vi fick hemläxa istället, lika bra det! ;) Jävla kärring det där asså.. Har haft asirriterande kläder på mig idag. Mina skinnleggings, ja dom är najs men fan för dom asså. Linnet gled upp hela jävla tiden så jag har gått runt och flashat tight ass today! You like it huh huh? ;)

soet tjei

Kommentarer
Postat av: saga

sv : haha nee ;) heeelgen efter :)

2010-12-06 @ 16:11:43
URL: http://sga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0