TRÖÖÖÖÖÖÖÖTT

Tjaaaaaaaa. Vg?

Själv vakna jag för typ en halvtimme sen, najs. Så jag gick ut i köket/vardagsrummet och väntade mig att det skulle sitta en hel församling och kolla på mig och typ va arga för att jag kom upp så sent. (gick och la mig tidigast lol) Men nej nej, där sitter bara mamma :o Pappa låg och läste och Rasmus låg ju i sängen breve mig... Carro och Fanny låg i deras pärons säng och chilla. Och själva päronen va ute och "reka" sa mamma!

Så jag börja käka frukost, sen kom Carro. Plocka vi fram våra två jordgubbspaket. Kan säga att det finns två jordgubbar kvar. DET VA CARRO! Hehe... Nej men tja? Idag... Vet jag inte vad vi ska göra. Det blåser som in i helvete så man är ju inte så taggad på att ligga och jobba på brännan? -.^ Blää! och shoppa, nej det ska vi typ göra nån annan dag. Det blir för mkt annars säger Mattias.. Aha? :)

Bloggar kanske sen, hejdåå..

lol.. vi har 4 par till, men dom kunde inte närvara :(
Ps. hehehe vi ska ta en snyggare bild, med systemkamera, liiite bättre en webb va? ;)

Kommentarer
Postat av: agnes!!!!!!

KÖP ETT PAR CONVERSE TILL MIG! Jag är ju din granne...och jag är ju hyffsat snäll? Storlek 7 hihi (A)

2010-12-28 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0