UUUUUUUUSCH

Hejsan, förlåt för att jag inte har bloggat men jag är sjuk. Om jag inte har sagt det redan? Va hemma i måndags, va hemma igår, va hemma idag. Det va värst igår. Jag låg hemma och typ grät hela dan! x) Hade så ont överallt. Sen sved de i näsan för jag hade snytit mig så jävla mycket..

Idag är det bättre. Ingen feber iaf! :D Haha alla är verkligen sjuka nu ;o Knas? Ja. Imorn ska jag till skolan, wähu! ;d Man tröttnar på att vara hemma asss.. :( Eller aa jag gjorde det första dan den här veckan x) Sitter och kollar på Eclipse nu, najs! Kollade på New Moon igår.. Men sen när ja skulle sätta på den här somna jag typ :/ Hah, aja! Kan blogga lite idag? För nu har jag bara lite ont i huvet och snorig somfan.... ;p Aja tjo


Schysst assss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0