VANESSA DU KOMMER BLI SMITTAD!!!

Heeej! Förlåt för bloggninen. Vänta, vilken? Mena uppdateringen, men jag åkte till täby efter skolan! :D Med Vanessa och Saga. Sen kom Felisia och My, kulkul :) Vi hängde där, haha nej men vi va där i typ två tre timmar sen tog jag och saga tåget hem. Jag är tvungen att göra HK läxan.. Pannkakor! :D Så jag måste kila ner, ni får bilder på det lilla jag shoppade och sen ska ni få "dag 10" :) Hähähä...... Hörs

haha älskaa :D  det där stod på ett bord i cafeterian. jag och saga bah, wtf x) sen under stod det matilda typ många gånger. matilda, you are busted! ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

INTE JAG VA !!!??? :OOOO

2010-12-13 @ 17:08:27
URL: http://lky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0