WHAT YOU DO, THATS KINDA SEXY

Heey, hehe. Ikväll har jag.. Asså, jag somna typ, vid sex. Så vakna jag typ åtta. Så går jag ner och käkar nudlar. Sen ringde Ludvig och Joel och ville att jag skulle kolla på musikcafét i sol med dom, så jag bah snäääälla mamma. (har typ fortf feber) så jag fick! ;) Grrrr på en person asså! :D Omg, haha lol.. Ska inte säga nåt mer nu. sen kom jag hem, halv tio. Och ställde mig och gjorde kola. Är inte jag skön?

Nej men det va HK läxa sååå.. Ska va inne i morgon, like I had any choice? Nepp. ska aldrig mer göra det iaf. Inte själv... Fan va det va jobbigt att skära och slå in och nej usch blää.. nu ska jag duscha typ? Sen försöka välja kläder tills imorn! ;p Tjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0