YÄY

Fredag woho! :D

Vad gör ni ens? Själv sitter jag i mitt vardagrum och kollar på Gossip Girl med Malin, Agnes och Hanna. Najs! Vi planerar något roligt imorn... Vet ej vad dock............. Häh! ;d Har precis tryckt i oss godis och kolan som jag gjorde igår haha, they liked it! ;) Gr. Nej men, ah. Malin står framför mig och stoppar ner papper i mina mördarklackar på typ 13 cm, hah dom är för stora för henne :') :D Gullegull... Men snart måste jag hoppa in i duschen för om några timmar ska jag hem till Simon på middag. Tr3vligt.

HaHAHahahah idag kolla vi på en teater i skolan. Seriöst, fufan va dom gjorde bort sig !!! XD Jag garva som fan, inte för att jag tyckte att pjäsen va rolig, utan för att dom skämde ut sig själva som faaaaaaan! x) Ahahaha, alla hörde tydligen! ;o :S Aja ska sluta blogga nu.. Ska göra ett inlägg om dom tre sen, skulle säga nåt snällt? :D

dom här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0