BILDER

Nu har jag fotat allt. Såååå njut. Haha? :s

Massa trosor haha. Jättejättefina..

Min borste är sönder, så det va fan dags för en ny! Sen älsklingsschampo haha :o

En bh med sånt där band som man tar runt halsen. Mamma ville att jag skulle ha det,visste inte ens att hon köpte den :o xd

Asså jag och Saga ska dela på tejpen, eller hon köpte vit så tar vi fem var :D
Och sen mina skavsårsplåster, vad skulle jag göra utan dom? ♥

Mamma ville. Fråga mig inte ;)
Jag sa ta den själv, men nej det va jag som skulle ha den :o

Några tränings t-shirts. Kan ju inte ha med mig hela pappas garderob x)

Tygskor! Palla ha converse på sports camp :o Nope. Sen extra fotbollsskor.. Om mina andra blir blöta typ ;)
Jaaa det va det. Sh0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0