DEPPVEDER

Alltid när jag har vart borta ett tag, då när jag kommer hem, sätter jag mig vid datan och fastnar där hela kvällen. Så nu har jag ont i huvet.. Inte okej! Plus att jag har ont i kinden, eller den som sitter precis under ögat. Gick in i väggen igår när det va utspring. Asså när killarna rushar ut i kallingar, ( eller utan? ) uew, Calle aka rygglökArn & Hampus aka långsomfan och player som ville ha nåt av mig som han inte fick. Heh, fan jag som va taggad x) Vilja, tyst! ;p Ehm, aa. Juste haha, man kunde skicka vykort från sc. Asså dom åkte runt i en golfbil, fast det var från posten lixom, och fota. Sen kunde man skicka dom bilderna som vykort från datorerna så kommer dom hem i posten! Haha vi tyckte det va så jevla kul, så vi skicka många, lite för många.. Åtta stycken skicka jag hem. Ett till mamma & pappa och sju stycken till mig själv. xd
Lägger upp bild i nästa inlägg ;d

Ahaha brutal bild :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0