EN SÅN DÄR RUBRIK. IGEN

Nu har jag kollat igenom alla bilder. Haha typ 50 st är snygga. Sen resten är bara crap. Ne jag skoja bara. Vi är så söta så alla bilder på oss är ju råsexiga! Nu ska jag fixa en ny mapp med dom snyggaste och fulaste och skicka till Moa. Sen in på facebook. Oj, jag tjatar bara massa om alla bilder. Sorry! :p
Och juste, ni kanske undrar varför det är två olika båtar vi är på. Men vi va först med hennes pappa sen bytte vi till hennes mamma xd Just so u know ^^

Rätt najs?! En sån båt ska hennes pappa segla Gotland runt i :)

Den där trimaranen va brutal! Fast man ser inte så mycket xd

Vi gör typ likadant, must be the destiny!

Hahaha den tog aldrig sen tog den. xd Vi va inte beredda som ni kanske ser. ._^

Flybridge är överklass, det är bara så.

Kommentarer
Postat av: Moa

MEN KUL ATT DU LÄGGER AS FULA PÅ MIG?

2010-07-04 @ 17:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0