HAR ÄNDÅ INGET ATT GÖRA

Så då kan jag väl blogga för ovanlighetens skull. Höh. Ne fan jag gör typ bara ett inlägg om dagen. Men idag äre 3-4 stycken va? :) Nej jag vet inte. Asså, lite random här. Men igår när jag snacka med han Rasmus som gick i min klass för länge sen, då tänkte jag på en sak. Gotland, är det ett land? Det är det va? Eller asså, en ö i Sverige? Ärligt jag har ingen aning! Nej, det är ett land. Bestämmer jag. Ska fråga mamma sen :) Aa apropå mamma, när vi skulle till täby idag, först skulle vi åka till hennes jobb och lämna nåt till pappa. Sen när vi kommer dit, så kommer hon på att hon har glömt sin plånbok! ;@ Hon och sin jävla plånbok, helt ärligt. Alltid hon! Hon kan typ gå ut till bilen, komma på att hon har glömt plånboken, gå in och hämta den, komma ut och komma på igen att hon har glömt den.
Sjukt irriterande när man ska nånstans! Så skyller hon på att den är liten, what's the problem, köp en ny?

DÅ KÄNNER JAG SÅHÄR. HAHAHA. :D
Sorry 11an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0