HEEY



Sho bloggen och alla mina jättemånga läsare.. Heh not ;p sitter vid datan här nere och det är naajs! Men jag stör mig fortfarande på att tangentbordet är fucking minimalt :o Thihi.. Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Eller jo kanske skulle vara med Agnes och då kommer säkert Erica vara med oxå :D Men vi får se! -men bajs nu fick jag ett sms av Agnes.. Hon ska bort klockan 6. Screw this shit. ;p får väl hitta på nåt annat då!!!!!! -.-

Just nu, nyduschad och den nya tröjan från The salty dog!! :D

Cheap Monday är ju rånajs. Har värsta snygga jeansen därifrån, dom sitter uppe i kiruna! :oo
Yeesteerday. Asså sorry om ni får massa webcam bilder men jag har inga andra på denna dator..
och så ere så jävla kul att fota sig själv (aaaaaaaaa) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0