I AM HOME

Jähu, nu är jag hemma från bion! Den va bra. Men vafan seriöst tjejer? Alla som har sett den typ bah, åååååh jag älskar den, världens bästa film, blablabla. Ett ord. Lol. :P Sååååå jävla bra va den inte. Men bäst av alla tre. Vi träffa Vilja, Felix och Henke där oxå. Haha jävla gay Felix och Henke är.. xd Snackar med Ida Saga och Jocke på msn oxå. Erik på facebook, hehe.. Imorn, vetefan vad som händer då. Vill åka till täby med mamma och köpa massa grejer till sports camp.. Men det skulle vi typ göra på onsdag. Då ska Saga dit med sin mamma oxå typ så då kan vi shoppa together! Mohaha that's kinda nice! ;o Jepp det är det.
Men nu blir detta inlägg för långt om jag fortsätter skriva, så om jag vill säga nåt mer skriver jag det i
ett annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0