I MADE IT

Haha, aa jag kände inte en jävel av dom som la till mig. Eller jo, en. Har nu laddat in alla 816 bilder. BRUTALT! Det är typ bara jag och Moa på alla oxå. Haha. Egokick! :D Asså jag orkar inte berätta. Kanske lite. Haha en grej kan jag berätta. Det va lite pinsamt. Jag och Moa satt på bryggan på Sandhamn på kvällen i fredags eller lördags. Kommer inte ihåg, men aa då satt vi där. Sen gick det förbi en kille, typ kanske 17 (?) som höll i en toarulle. Jag bah " oj han ska skita mycket " till Moa. Men han hörde typ det så när han hade gått förbi han bah, jag hörde faktist det där! Haha.. Sen kom han tillbaka, eller han gick till sin båt där alla hans polare satt. Han berättade väl tydligen det eftersom dom satt med kikare och glodde på oss hela kvällen sen. XD Åh, jag är så grym! :)
Sen spela vi in några filmer. Haha fyfan xd Det fanns lix en borg på ön. Det va lite roligt...
Jag kanske berättar mer men isf kommer det i andra inlägg. Annars blire för långt. Det är det redan..

PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0