IDAG ERE FEST DÅÅ

Mjo sha. Idag ska jag på 98års kalas somsagt. Kul. Fast ne. Men ni åker iaf om typ 11 timmar eller nåt sånt! Sen stannar vi där i en natt. Det är på mitt landställe.. :) Sen kommer jag hem igen och dan efter åker jag till dalarna i en natt xd Ska på konfirmation. Det suger det oxå. :p Men det är värsta kakbordet på söndan och det är riksnajs! :D Sen nästa.. Ne skoja xd Hah pallar inte ha värsta planeringen här hehe.. Idag har jag sovit sovit och ... Sovit. Så jävla lame. Sen när jag vakna klockan typ 6 börja jag kolla på danska Paradise Hotel. Det är asnajs. Har kollat på sju avsnitt idag. Eller aa igår :) Men nu ska jag fortsätta kolla och sen sova. Bloggar nog inget imorn, eller kanske innan vi drar ;p

Haha klockren! Julia fick ju hjärnskakning på detta viset.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0