LITE STÖRANDE ._^

Åh va störande, min mammas iphone är typ paj eller nåt. Eller hon ska typ byta abonnemang och då ska hon göra det när hennes går ut i augusti. Och hon ska ha en annan mobil tills dess. Och när hon byter till typ den nya iphone, ska jag få den hon ska köpa nu idag :) Så vi ska åka och kolla på telefoner. Jag får välja (a) xd Men jag vet inte vilken jag vill ha. Vill ha en med bra kamera, bra minne, haha sköna knappar xd Jag hatar touch, och om det är sådär som det är på.. VAFAN HETER DEN!! Tack Ida, fucking aino! Åh så jävla inte skönt när man ska skriva sms!! Men fett b att köpa en gammal mobil o_O  Blir säkert en sån där naturmobil typ. Haha sån där återvinningshit.. xd Men den har inga sköna knappar :o Åh!

Lagom random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0