SH0

Hej bloggisen! Amanda här. Jag är med Saga.. Men hon är inte så social, hon står och fotar sig själv. Maha men det gillar vi. Idag har vi vart i täby. Emma oxå :) Hon kommer väl hit snart i guess ;o Sen ska vi åka och bada trorja! :D Så taggad! Typ garnsviken blire nog. Så kom dit. Om det inte är Joel eller Simon. Haha.. Jag köpte en ny bikiniöverdel idag. Assnygg! För min farmor har ju somsagt typ snott min och jag gillar inte mina andra. Så aa.
Bloggar mer later.

Juste, dom där djungelvrål ( dom röda ) eller vad dom heter dom har blivit asblanka ;o
Dom jag har i keften hehe...

Haha :D ser ni skillnaden? ^^ Asså på dom här fotona och dom gamla. Eller vanliga . xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0