SHOSHO OCH GODMORGON OM MAN KAN SÄGA DET

Nu är jag typ helt klar. Ska bah kleta på a little bit mascara. Så man inte ser helt död ut! Det räcker väl med alla gamlingar på hemmet som gör det? ;) Aa fifan. Har inte ätit frukost, vi har typ inga goda mackor! Så jag sa till mamma att vi får stanna och köpa nåt till mig. Hon sa inte emot, men nu ska vi se vad pappa säger. Han kom hem nyss såg jag genom fönstret :))))) Han kommer dampa och bah, vi har ju massa i frysen lalalala. Då kör jag en sån här, krama en carebear... Hahaha, Agnes! :D Yes. Men aaa, now I'm gonna out on some make up like I said. Ciao

Typ en tredjedel av släkten.. ;p Nej mer. :o En fjärdedel! Jagvetinte. xd
Men många är vi...................... (:
Aaa det va iaf sist vi va på partaj där. Fast då vare Vera, nu ere Erik. Hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0