ZZZZZZNARK

Nu ska jag fan sova. Har lanat datafan hela kvällen så har fett ont i huvet! Haha jag hitta en kille som gick i min klass i sexårs som har flyttat till Gotland på facebook. Så har snackat med honom. Sen med Erik och Saga. Haha vi tre ska till täby med våra mammor imorn. Ska köpa massa saker till sports camp! :D Typ skor, både fotboll och tygskor, strumpor, tofsar, typ kläder, tejp, aa massa. Har värsta listan där nere! :o Jaja, ni får väl kanske se min packning.. Tveksamt. En sak som är jobbig är att jag ska sova hos Saga i helgen så åker vi till SC på söndag. Och då om jag behöver typ nån tröja eller nåt, då måste jag packa upp allt! :o That sucks

Hahahaha jag dööööööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0