EN SÅN HÄR RUBRIK

Asså den här tiden på dagen suger verkligen, ingen är hemma. Och då är det alltså ingen som bloggar! SÄMST. Och Saga svarar inte på msn, hon har blivit konstig. Lyssnar om och om på samma jävla låtar hela tiden så nu är hela min spellista helt jävla fucking sönderspelad. Absolut inte okej. A nu jävlar ska jag lyssna på Markoolio! Haha. ALLA BORDE VA SOM MIG. KLOCKREN BAH.

Hallå där allihopa här har ni mig, denna knas e tillbaks opererad till tjej. Nej jag ba skämta jag e precis som förr. Lika fläng lika bäng smäller skallen i en dörr. Lyset e tänt men ingen jävel e hemma, samma kallingar som i fjällen men det är en annan femma. Jorå hissen går men inte ändå upp, jag gör stora framsteg i min samtalsgrupp. Jag tar tabletter mot min överproduktion av saliv och en vacker dag ska jag leva ett vanligt liv. Sa doktorn iallafall och han ljuger sällan, fråga om ni vill han sitter fastbunden i källarn. Vem e du vem e jag, levande charader, min hjärna har flippat 360 grader.
Förlåt om jag sticker iväg en sväng, men man vet ju aldrig med mig, jag är ju helt jävla bäng!
Alla borde va som mig, de vore bra om alla va som jag. Alla borde va, vore bra, om alla sa, om alla trodde tyckte tänkte som jag. Alla borde va som mig, de vore bra om alla va som jag. Alla borde va, vore bra, om alla sa, om alla trodde tyckte tänkte som jag.
Hej det är jag som drar skämt som alla fattar, det är jag som klämmer ballen och alla skrattar. Den som skrattar klämmer rattar och lever om och alla blev gladare när jag gick än när jag kom. Nejnej tvärtom, nu fattar jag ingenting, har någon sett en hjärncell så snälla ring. En viktig sak lärde min morsa mig, ät inte gul snö, men jag tycker de e helt okej. Du, bara mellan dig och mig jag käkar snor och jag har kardborredojor för jag kan inte knyta skor!
( Nåt dampskrik )
Alla borde va som mig, de vore bra om alla va som jag. Alla borde va, vore bra, om alla sa, om alla trodde tyckte tänkte som jag. Alla borde va som mig, de vore bra om alla va som jag. Alla borde va, vore bra, om alla sa, om alla trodde tyckte tänkte som jag.


Ja vi vill va som du, se ut som du, fast inte lika ful.
Ja vi vill va som du, gå som du, snälla lär oss nu.
För vi vill va som du, va smart som du. Med samma IQ.
Ja vi vill va som du, lukta som du. Snälla lär oss nuuuuuuuuuu.

Alla borde va som mig, de vore bra om alla va som jag. Alla borde va, vore bra, om alla sa, om alla trodde tyckte tänkte som jag. Alla borde va som mig, de vore bra om alla va som jag. Alla borde va, vore bra, om alla sa, om alla trodde tyckte tänkte som jag.

WOW JAG ÄR GRYM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0