OMG.........

Mamma har åkt till Göteborg och pappa ska mejla massa bilder på vår båt till någon randomkille i piteå? Men nu är det så att min pappa kan inte sånt, så då fick ju jag offra mig. Så jag sitter och bifogar och lalala och skickar till den där snubben, 26 bilder. Sen så funkar tydligen inte skiten!! Eftersom alla bilder är tagna med systemkamera så dom är väl för stora i guess.. Så nu vill min farsa att jag ska göra om skiten. Men det kan ju han  F E T G L Ö M M A ! Åååh så nu är han inte glad och han gått in på deras sovrum och bäddar sängen. Ha-ha.. Och jag har inte packat och vi åker imorn? Har jag tid med sånt här vavavava? NEJ! :D Hehehehehehehe... Jaja........ LIFE SUCKS.

JOHEJ! -.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0