SOL <3333333333333333

Godmorgon fan. Idag är det sol igen! :D Whiie. Emma kommer hit snart och vi ska väl typ bara ligga och schteeka. Kan typ inte lämna huset för mamma hade lämnat värsta listan som jag ska göra.. Buhuhu. Jaja. Måste fixa massa saker till min brorsa! Eller ja, tvätta kläder åt honom och vika ihop dom och välja som han ska ha nu på midsommar typ. Det är ju rätt najs faktist. Asså han är på vårt landställe och jag ska typ upp dit. Eller annars är jag nog med Ludvig och Simon på det andra landstället med mamma och pappa och massa. Men jag tror jag åker till mina kusiner. Om Linn är där!!!! Men hon svarar ju inte på mina fucking sms!! :@




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0