VISSTE DU ATT..........................?

• Jag har haft 3 crossar..

• Jag hatar att sitta breve folk.. xd Asså om man är typ tre st, då får dom andra två alltd sitta breve varann mittemot mig!

• Jag klarar inte av när många tittar på mig samtidigt.

• Jag dras typ till killar med tandställning. Det är så jävla gulligt :')

• Jag sover typ alltid med mjuusic. Lol jag vet. Men det är ju typ som värsta pinsamma tystnaden annars!

• Jag har blödigt ( heter det så? ;o ) näsblod EN gång i mitt liv. Haha min brorsa råka sparka mig. (y'

• Jag är sjuukt kittlig! Det suger så jevla hårt.

• Ne fan vilken dålig lista. Kommer inte på något mer... HEHEHEHEHEHE

Ha-ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0